| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Barbaari
|
Lähetetty: Per Jou 17, 2004 22:23 Viestin aihe: |
|
|
Mä ainakin vedän prässin kunnolla ilmaan ja oon kuullu ett yks Karhulan Katajaisten kaveri hajottaa prässejä ammatikseen Jyväskylän suunnalla, siis sellasia prässejä joissa on stopparit päissä.
Enimmillään mulla on ollu 150kg prässis, siten ett se lähtee ilmojen halki. Tietty jos liikutaan 400-500kg välillä niin se kyl painaa jo sen verran ettei meinaa millään lähtee ilmaan.
Asennetta!!! _________________ Too many times, it happens too fast, and you change your passion for glory! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Brillant
|
Lähetetty: Per Jou 17, 2004 14:08 Viestin aihe: |
|
|
| siis tietysti treeni pitää intensiivisesti tehdä loppuun asti |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Brillant
|
Lähetetty: Per Jou 17, 2004 14:06 Viestin aihe: Re: Kiihtyvän liikkeen harjoitteluperiaate |
|
|
| Mikko kirjoitti: |
Reeni tehdään em reeneissä lopussa hieman himmaten. Ei vedetä apinan raivolla loppuun saakka.
. |
Niin...no jos treenin tarkoituksena ei ole vetää apinan raivolla loppuun saakka, vaan kyseessä on kevyempi voimaharjoite.siis jos olet sellaiseta kuullut |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
taspa1
|
Lähetetty: Kes Huh 21, 2004 10:01 Viestin aihe: |
|
|
Miksi pikajuoksija kävelee eikä aina kulje autolla? Kävelysarjoja saattaa kuitenkin tulla aika paljon, ja ei palvele suoraan pikajuoksua. Miksi ei siis unohdeta kävelyä?
Tarkoittaa siis sitä, että jos kaikki oliskin 1=1 niin kaikki juoksis kovaa... Treenaaminen ei ole noin yksselitteistä, kuin Mikon viestin ainakin minä ymmärsin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Mikko
|
Lähetetty: Tii Huh 20, 2004 18:02 Viestin aihe: Kiihtyvän liikkeen harjoitteluperiaate |
|
|
Esim jalkaprässissä, myös kyykyssä, on mahdotonta työntää kiihtyvällä liikkeellä loppuun saakka, hypäten lopussa, potkaisten kelkaa ylämäkeen irti varpaista
Reeni tehdään em reeneissä lopussa hieman himmaten. Ei vedetä apinan raivolla loppuun saakka.
Kuitenkin juoksussa potkaistaan loppuun saakka kiihtyvällä liikkeellä.
Miksei niitä reenejä unohdeta ja valita laite/harjoite, jossa se on aina mahdollista.
Reenaako kukaan pikajuoksija penkkipunnerrustelineellä vatsoja? Rautaa 50kg, nosto eteen suorille käsille, hartiat ylös alustasta niin pitkälle kuin kylkikaari lähenee lantiota.
Maksimia ja räjähtävää sekä nopeutta.
Vai reenaako pikajuoksija jaloista ja ylävartalosta pikajuoksijan ja keskivartalosta maratoonarin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|